نوشته شده توسط : dellaram

هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی

 

 

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .

 

مطالب مرتبط :

 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

 

 

 

هتل 5 ستاره آتلانتیس در جزیره معروف جمیرای دبی قرار دارد و دارای چشم اندازهای زیبایی از خلیج همیشه فارس میباشد . این هتل دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیر آب میباشد . اتاق های هتل بسیار بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی و دیزاین شده است . همه اتاق های هتل دارای تراس و چشم اندازی دیدنی میباشد  و همچنین دارای تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ است . یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان میباشد که دارای انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی میباشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 

 

هتل سامایا دیره دبی

 

 

 

 

هتل سامایا دیره دبی

 

 

 

 


هتل 5ستاره سامایا دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب واقع در منطقه تجاری و اداری دیره میباشد و رو به چشم انداز آب های زیبای دبی واقع شده است . از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی مرکز بین المللی پول دبی بازارهای مدرن دبی و بعضی از مرکزهای خرید شهر رسید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 

 

هتل برج العرب دبی

 

 

 

 

هتل برج العرب دبی

 
هتل مجلل و مدرن برج العرب یکی از هتل ها دنیا با بهترین طراحی میباشد و امکانات و خدمات عالی را در اختیار مسافران تور دبیو میهمانان خود قرار می دهد . هتل برج العرب شبیه به یک بادبان طراحی و بنا شده است . سراسر این هتل در خط ساحلی می باشد . این هتل دارای 202 سوئیت دوبلکس است که با پنجره های بزرگ رو به دریا میباشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 

 

هتل کرون پلازا دبی

 

 

 

 

هتل کرون پلازا دبی

 



هتل 5 ستاره ی کرون پلازای دبی در کنار یکی از شهرهای مدرن دبی بنام فستیوال و نزدیک آب نمای مرکز شهر واقع شده است . این هتل در یکی از مدرنترین مرکزهای همایش قرار دارد به همین خاطر بهترین مکان برای برپایی همایش های مختلف میباشد . هتل کرون پلازا دبی در مرکز نقطه اقتصادی ، تفریحی و تجاری قرار دارد و فقط 2km با فرودگاه دبی فاصله دارد . بهترین نکته این هتل این است که استعمال دخانیات در تمام محوطه ی این هتل 5 ستاره ممنوع میباشد .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

توردبی

 



:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله کوش آداسی

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

مطالب مرتبط :

 

هتل پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي  

 این هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي 5 ستاره و تفریحی ، در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع، در شهر كوش آداسي در  خلیج Camlimani قرارگرفته  و امکانات رفاهی، خدماتی متنوعی را از قبیل 1.2 کیلومتر ساحل و تفرجگاه ساحلی اختصاصی برای میهمانان مهیا کرده است. میهمانان  و مسافران می توانند محل اقامت خود را از میان خانه های ییلاقی ویا  اتاق های راحت که بعضی تلویزیون LCD دارند، انتخاب نمایند. از امکانات رفاهی هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي میتوان به رستوران ، استخر، زمین تنیس، بیلیارد، بسکتبال، پینگ پونگ و دارت اشاره کرد. تفریحاتی از قبیل قایقرانی ، قایقرانی با کانو ، قایق های بادی پرواز کننده و چادرزدن شبانه نیز ارائه می شوند. کارکنان هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي ضمن ایجاد محیطی گرم، به میهمانان ومسافران در ترتیب دادن گشت و گذار های خود، یاری می رسانند. این هتل پین بای هالیدی ریزورت كوش آداسي زیبا با طراحی و دیزانی که انجام داده میتواند محیطی آرام بخش را برای خانواده ها مهیا کند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل آکوا فانتزی کوش آداسی

هتل پنج ستاره آکوا فانتزی کوش آداسی

 

هتل و پارك آبي آكوا فانتزي در منطقه ساحلي افسوس كوش آداسي بنام پاموكاك واقع گرديده است. هين هتل براي افراد و خانواده هايي است كه نمي خواهند حتي يك لحظه از اوقات لذت و خوشي خود را از دست بدهند. هتل داراي امكانات تفريحي براي تمامي مسافرين خود از كودك نوپا تا پدر ومادر بزرگها مي باشد. 26 سرسره آبي، استخر هاي متعدد، رودخانه اختصاصي و بسياري سرگرمي هاي متنوع ديگر از امكانات منحصر بفرد اين هتل مي باشد. اتاقهاي هتل با اندازه ها و دكوراسيونهاي متفاوت مناسب هر سليقه و يا خانواده مي باشد. كليه اتاقها داراي بالكن اختصاصي، تهويه، تلويزيون و بسياري امكانات ديگر مي باشد. برنامه ها،‌تئاتر و موسيقي زنده سرگرمي نشاط آوري براي شبهاي شما خواهد بود. هتل آكوا فانتزي كوش آداسي 80 كليومتر با فرودگاه آدنان مندرس در ازمير فاصله دارد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي

هتل ریچموند افیسوس ریزورت کوش آداسی

تفریحگاه ریچموند كوش آداسي ، در بهترین ترین نقطه قرار دارد. ساحل سنگی جذاب، زلال ، شفاف و مجذوب کننده، استخرهای سرپوشیده و روباز و سونا ، مرکز سلامتی و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و جکوزی می باشد فقط بخشی از امکانات و امتیازات این هتل تفریحی می باشد. هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي با انتظارات متفاوت اشخاص،فعالیت های متفاوت را مهیا کرده است و به مسافران و مهمانان ارزش قائل است . از غذاهای لذیذ و خوشمزه و رستوران فضای باز هتل استفاده کنید. فعالیت های ورزشی مانند: تنیس، مرکز بدنسازی،پینگ پونگ، بیلیارد، مینی گلف نیز از امکانات دیگر هتل ریچموند افیسوس ریزورت كوش آداسي می باشد.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل اونورا کوش آداسی

 

 

 

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

 

هتل پنج ستاره اونورا کوش آداسی

 

 

 

در چهار كليومتري ساحل دریای شهر كوش آداسي هتل اونورا واقع شده است . هتل دارای مجوعه اي ازكارمندان فعال و از قديمي ترين هتلهاي كوش آداسي می باشد. به تازه گي هتل بازسازي و طراحی شده و مکانی بسيار مجلل و مدرن و لوكس مناسب براي اقامت خانواده ها و زوجها مي باشد. تمام سیصدو پانزده اتاق هتل برای اقامتی فراموش نشدنی با خدمات و امكانات مدرن مجهز شده است .هتل در نزديك اکثر مکانهای ديدني مانند: خانه مريم مقدس،‌ شهر قديمي افسوس ، شهر سلكوك ، موزه باستان شناسي در مركز شهر كوش آداسي واقع شده است. در ازمیر فرودگاه ادنان مندرس هشتاد كليومتر با هتل فاصله دارد. این هتل دارای فروشگاهی است که مسافران و میهمانان میتوانند از این فروشگاه دیدن و خرید کنند. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده ، استخر روباز و سونا نیز میباشد و میتوانید آرامشی را در هتل تجربه کنید.

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کوش آداسی ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

 

هتلهای پنج ستاره استانبول

 از جمله هتلهای لوکس و مجلل استانبول هتلهای پنج ستاره استانبول است که اکثر گردشگران و مسافران تمایل دارند در این هتلها اقامت داشته باشند هتلها به نحوی طراحی شده است که میهمانان و مسافران در استراحت و آرامش کامل اقامت خود را سپری نمایند. هتلهای پنج ستاره استانبول امکانات و خدمات زیادی برای پذیرایی از میهمانان خود تدارک دیده است . با امکانات بسیار خوب اتاقها و رستورانها توانسته اند مسافران و گردشگران زیادی را جذب شهر قدیمی و زیبای استانبول نمایند . عکس هایی از هتلهای زیبای پنج ستاره استانبول می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به هتلهای پنج ستاره استانبول سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل ددمان استانبول

 

هتل ددمان استانبول   هتل ددمان استانبول  هتل ددمان استانبول  

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول  هتل کرون پلازا استانبول  هتل کرون پلازا استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول  هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول  هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 

مطالب مرتبط :

مطالب مرتبط :

مطالب مرتبط :

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند

هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند ، در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است. هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد . هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای امکاناتی مانند: اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال، مرکز آب گرم ، استخر ،  یک باغ , یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند با رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

مطالب مرتبط :

تورتایلند

 

هتل دوآنجیت پوکت تایلند

هتل دوآنجیت پوکت تایلند در ناحیه آب گرم دوانجیت در منطقه استوایی در نزدیکی ساحل پوتنگ بنا شده است  و خدمات رفاهی و تفریحی را  برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است . اتاقهای هتل دوآنجیت پوکت تایلند دارای دکوراسیون چوبی تیره رنگ و تجهیزاتی مانند: اینترنت بیسیم می باشند. میهمانان و مسافران می توانند با شنا در استخر،صرف  نوشیدنی خنک یا در ماساژ مرکز آب گرم رفع خستگی نمایند و استراحت کنند. میهمانان عزیزی که علاقمند به تفریحات آبی، در زمانی کوتاه می توانند پیاده روی کنند و به ساحل برسند.

مطالب مرتبط :

تورتایلند
 
 

هتل 5 ستاره رويال اركيد در کنار "رودخانه پادشاهان" با منظره ايي باشکوه از اين رودخانه و بازارهاي شناور اين رودخانه بنا شده . هتل رویال ارکید بانکوک تایلند پیاده تا مرکز خرید حدود 5 دقیقه فاصله وجود دارد . تمامي 740 اتاق هتل رویال ارکید بانکوک تایلند رو برو ی مناظر زيباي رودخانه و شهر است. هتل رویال ارکید بانکوک تایلند دادای امكانات درجه يك مانند تهويه مطبوع، تلويزيون ماهواره ايي، چايساز، ميني بار، صندوق امانات و بسياري از امكانات ديگر است.

مطالب مرتبط :

تورتایلند

            دسته: هتل های تایلند

 هتل لمریدین سامویی تایلند

این هتل 5 ستاره در سامویی تایلند دارای اتاقهای یک تخته, دو تخته , سوئیت و اتاقهای رو به ساحل میباشد . از امکانات هتل لمردین سامویی تایلند میتوان به رستوران و بار ، سالن کنفرانس، پارکینگ، لاندری، فروشگاه، کافی شاپ، استقبال فرودگاهی، گشت درون شهری و برون شهری، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان برای راحتی و رفاه خانواده های عزیز اشاره کرد . همچنین امکانات ورزشی هتل شامل استخر روباز ، اتاق بخار، سالن بدنسازی، ماساژ و ورزشهای آبی که برای دوستداران و علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر امکانات این هتل 5 ستاره هم شامل تلویزیون ال سی دی، ماهواره ، تلفن، مینی بار، حمام ، سشوار ، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس 24 ساعته، گاو صندوق، دستگاه Dvd Player و رادیو مباشد.

مطالب مرتبط :

تورتایلند



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش در پشت سواحل مرجانی با وسعتی بیشتر از 200 هزار متر مربع در ساحل شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل‌های شباویز  , سیمرغ ,  و کوثر واقع شده و یکی از بازارهای شیک جزیره کیش است. بازار مرجان کیش در سال ۱۳۷۰ در یک طبقه بهره برداری گردید. بازار مرجان کیش دارای یک پارک ساحلی و واحدهای مسکونی و یک بازار می باشد . معماری بسیار جالب در بازار مرجان کیش استفاده شده است و یک آکواریوم زیبا با حجم 5400 متر مکعب وجود دارد و انواع  آبزیان و ماهی ها برای نمایش وجود دارد. بازار مرجان کیش در شب بسیار جالب و دیدنی است. این بازار دارای 260 واحد تجاری و اداری است که فعالیتشان در زمینه لوازم خانگی , لوازم آشپزخانه  , کیف و کفش , مواد غذایی و خرازی می باشد. این بازار مرجان کیش اندکی دورتر از مراکز اقامتی و اداری است اما نرخ کالاها بسیار مناسب می باشد و به ساحل زیبا و مرجانی کیش نزدیک است . بازار مرجان کیش دارای دو کافه و رستوران است که می توانید از انواع غذاهای لذیذ و نوشیدنی ها لذت ببرید .

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

تور کیش مرداد 93

تور کیش شهریور 93

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش بزرگترین و مدرنترین بازار جزیره کیش می باشد که در سال 1378 تاسیس شد. مساحت این بازار 22000 متر مربع می باشد و در سه طبقه و با 200 واحد تجاری برای خدمات رسانی به مشتریان می باشد. برای رفاه مشتریان  و غرفه داران انواع تسهیلات رفاهی مهیا می باشد. عبارتند از آسانسور , پله برقی ,  وسایل جابه جایی کالا و سیستمهای خنک کننده مرکزی و تلفن است. معماری بازار زیبا و به نوعی طراحی شده که بازدید کنندگان و مسافران در زمان خرید می توانند استراحت نمایند و در رستوران غذا میل کنند. در محیط بیرونی بازار آبنمای زیبا جلوه زیبایی به این بازار بوجود اورده است. بازار پردیس دو کیش دارای سه کافی شاپ و یک چایخانه سنتی و  یک رستوران با ارائه غذاهای متنوع سرد و گرم مخصوص میهمانان و مسافران است . بازار پردیس دو کیش با درختان نخل خیلی زیبا می باشد و برنامه های ویژه ای مانند مراسم قرعه کشی و اجرای موسیقی زنده و  اهداء جوایز نفیس و ارزنده تدارک دیده اند.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

تور کیش مرداد 93

تور کیش شهریور 93

 

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار بين المللى پانيذ کیش از جمله بازارهایی است که بیشتر گردشگران و مسافران از این بازار دیدن می کنند. بازار پانیذ کیش دارای 183 غرفه تجارى و 23 دفتر ادارى در 2 طبقه در موقعيت جغرافيائى بسیار خوب درمرکز شهر جزیره کیش از سمت شرق مرکز تجارى و هايپر مارکت و از سمت غرب پرديس یک و دو قرار دارد. این بازار هم از نظر تنوع کالا و هم از نظر کیفیت از بهترین مراکز خرید کیش است .

مطالب مرتبط:

تورکیش

تورکیش

تور کیش مرداد 93

تور کیش شهریور 93

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش لوکس و تازه ساز می باشد هتل ونوس کیش در نزدیکی بازار ونوس کیش می باشد که بازدید و خرید از بازار ونوس کیش را برای مسافران و گردشگران آسان کرده است.  هتل ونوس کیش دارای صندوق امانات , خشکشویی و بیلیارد , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و آماده برگذاری از میهمانی ها و جشن های میهمانان و مسافران است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

هتل تماشا کیش

هتل تماشا کیش هتلی سه ستاره می باشد و بسیار مرتب و تمییز است و امکانات هتل تماشا کیش : تلويزيون ماهواره اى - کافى نت -  سيستم خنك كننده - لاندرى ( لباسشویی) - مينى بار -   صندوق امانات که در داخل رسپشن است. رستوران هتل تماشا کیش زیبا و تمییز می باشد و با غذاهای لذیذ  و متنوع از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل تماشا کیش دارای خدمات خشکشویی و لباسشویی هم می باشد

آدرس هتل تماشا کیش :جزیره زیبای کیش - میدان امیر کبیر

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

هتل پارمیس کیش

هتل بین المللی پارمیس کیش هتلی پنج ستاره می باشد و یکی از بهترین انتخابها برای اقامتی به یاد ماندنی در جزیره زیبای کیش در یکی از بهترین منطقه جزیره کیش با چشم انداز زیبای دریا و دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی می باشد.این هتل در میدان پردیس و در مقابل بازار پردیس می باشد.این هتل دارای امکانات شامل سالن بيليارد، سونا، استخر، جكوزى، آرايشگاه بانوان، آرايشگاه مردانه، كافى شاپ، كافى نت، فروشگاه، سالن همايش با گنجایش 200 نفر، ترانسفر رفت و برگشت برای فرودگاه، صبحانه بوفه رايگان، سرو ميوه و آب معدنى رايگان، استفاده از اينترنت در اتاق ها است .  رستوران هتل دارای غذاهای متنوع و لذیذ می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان است. با رزرو هتل پارمیس کیش می توانید اجاره اتومبیل های به روز دنیا را داشته باشید. خدمات رايگان هتل پارمیس شامل صبحانه، ناهار،  سونا و جکوزی  , استخر می باشد . هتل پارمیس کیش دارای چند رستوران می باشد که با تدارک غذاهای فرنگی و ایرانی و همچنین سنتی ایرانی , خانه اسپاگتی و انواع متنوع غذاهای ایتالیایی با معماری خاص متعلق به دوران صفویه می باشد . امکانات داخلی اتاق ها : سشوار در حمام , تهویه مطبوع , شبکه تلویزیونی ماهواره ای , یخچال و مینی بار و صندوق امانان اختصاصی می باشد.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 

 

hotel darush kish

 

هتل داریوش کیش در جزیره کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بوسیله حسین ثابت بنا سرمایه گذاری شد . هتل داریوش کیش با طرح های تخت جمشید ساخته شده است . هتل دارای دو نمای بیرونی رو به دریا و رو به باغ می باشد. به زیبایی و جذابیت هتل اضافه شده است . امکانات هتل داریوش کیش اتاق بیلیارد , لاندری , مینی بار , کافی شاپ , سالن کنفرانس , صندوق امانات , گشت سیاحتی جزیره و بازار , کافی نت ,  سالن بدنسازی و ترانسفر می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. اقامت در هتل داریوش کیش لحظاتی خوش را برای مسافران همراه دارد.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 

 

Hotel shayan kish

از هتلهای قدیمی و بزرگ در جزیره زیبای کیش هتل شایان کیش می باشد . هتل شایان کیش دارای 195 اتاق تجهیز شده، سوئیتهای رویال و ساحلی، رویال، اتاقهای هتل بسیار زیباو لوکس می باشند و روبه جزیره و دریا هستند. امکانات هتل شایان کیشآرایشگاه، رستورانهای ایرانی و فرنگی با طراحی زیبا، کافی شاپ , سالن کنفرانس، گیم نت ,کافی نت ، پارکینگ ویژه هتل ، خشکشوئی و لباسشویی همچنین امکانات فکس، امکان دسترسی راحت به مراکز خرید و دریا را دارد و خدمات پذیرائی بسیار مناسب برای میهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. به خاطر موقعیت مکانی که در مراکز اطراف سیاحتی کیش چشم انداز بسیار زیبایی دارد و دسترسی آسانی به ساحل دریا دارد . فرودگاه کیش با هتل شایان کیش 7 km و تا دورترین مراکز خرید و تجاری 3 km فاصله دارد.

مطالب مرتبط :

تورکیش

تورکیش

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل آدنیس آنتالیا سه ستاره

 

 

هتل آدنیس آنتالیا هتلی چهار ستاره و شیک و زیبا و تمییز است و امکانات هتل از جمله امکانات رفاهی استخر رو باز ، استخر سرپوشیده و ساحل اختصاصی می باشد. هتل آدنیس آنتالیا دارای فروشگاه هاي متعددی است که سوغاتی و مایحتاج خود را می توانید ار فروشگاه هتل آدنیس آنتالیا تهیه نمایید. در هتل آدنیس آنتالیا باغ بسیار زیبایی وجود دارد و زمانی را می توانید برای استراحت در این باغ سپری نمایید. مسافران و میهمانان مي توانند در فعاليت های ورزشی مانند : پينگ پنگ، پرتاب دارت , بيليارد فعالیت داشته باشند . هتل آدنیس آنتالیا لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی و آرایشگاه هم دارد که در مدت زمان اقامت هم می توانید مرتب و آراسته باشید. هتل آدنیس آنتالیا برای مسافران و میهمانان معلول عزیز هم خدمات و  امکانات را مهیا کرده است تا این عزیزان در طول اقامتشان آسایش و راحتی برایشان مهیا باشد.

مطالب مرتبط :

 

مطالب مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا پنج ستاره

 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا ، در سواحل زیبای کنیالتی قرا گرفته و امکانات رفاهی مانند: استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق با تراس زیبا و اینترنت رایگان برای میهمانان خود مهیا کرده اند. اتاق های هتل سیلایف فامیلی آنتالیا مجهز به سستم تهویه مطبوع می باشد با تلویزیون همراه با گیرنده شبکه های ماهواره ای و با منظره زیبای دریا از تراس می باشد که بسیار دیدنی است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای هفت رستوران می باشد، که هر کدام از زستورانها غذاهای متنوع و لذیذ بین المللی را برای میهمانان و مسافران خود سرو می کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا 9 تریا دارد که همراه با نوشیدنی ،غذا هم برای میهمانان خود تدارک دیده است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای استخرهای روباز با سرسره های آبی برای خود دارد . علاقه مندان به تیر اندازی و تنیس میتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای حمام ترکی و سونا هم می باشد که می توانید به استراحت بپردازید. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز نیز فراهم کرده است تا این عزیزان نیز اقامت راحت و سفر خوشی را تجربه کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای آرایشگاه خشکشویی و لباسشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید.  

 

 

 

 

 

هتل بایا آنتالیا  پنج ستاره

 

هتل بایا آنتالیا

 

هتل بایا آنتالیا هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد که فضای باغ با درختان در تفریحگاه هتل بایا آنتالیا بسیار دیدنی می باشد . هتل بایا آنتالیا با طراحي بسیار زيبا و مدرن و فضایی آرام بخش همراه با فعالیت های ورزشی و تفریحی ‌براي خانواده ها و زوج های جوان اقامتی به یادماندنی را مهیا کرده است . تفريحگاه هتل بایا آنتالیا در نزدیکی ساحل بسیار زيباي مديترانه با تجهيزات عالی قرار گرفته است و امكاناتي مانند: ورزشهاي متنوع آبي،‌ رستورانها و تريا هاي مختلف،‌ مركز بسیار خوب آبگرم و ديگر امکانات براي آرامش و استراحت مهیا شده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با استقبال گرمی از میهمانان و مسافران لحظات به یادماندنی را تدارک دیده اند.  هتل بایا آنتالیا با فرودگاه آنتالیا فقط پانزده km فاصله دارد.

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

بازار گوهر شاد مشهد

بازار گوهر شاد مشهد در نزدیکی بلوار شهید صادقی، بین میدان راهنمایی و چهار راه 600 دستگاه شهر مشهد قرار گرفته است. وسعت بازار گوهر شاد مشهد تقریبا ۲۱۰۰ مترمربع می‌باشد. زمین بازار گوهر شاد مشهد از زمین های موقوفی گوهرشاد است و توسط اداره‌ کل اوقاف خراسان رضوی در سال ۱۳۶۸ بازسازی و سه سال بعد افتتاح شد. بازار گوهرشاد مشهد دارای سالن‌های وسیع دارای هشتاد و چهار مغازه در طبقه ها می باشد که در این مغازه ها لوازم برقی و خانگی،  پارچه، بلور و کریستال، عطر و ادکلن، سیسمونی نوزاد، کفش، لوازم‌التحریر و گرافیک، اسباب بازی، سوغات وجود دارد. از جمله امکانات بازار گوهر شاد مشهد عابر بانک، نمازخانه‌،  آبخوری و سرویس بهداشتی می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

بازار خیام مشهد

بازار خیام مشهد مرکز خدمات گردشگری و مبادلات تجاری می باشد که در ناحیه شمالی شهر مقدس مشهد در محدوده 100 متری کمربندی ابوطالب شمالی و بلوارهای خیام قرار گرفته است. این مرکز خرید یکپارچگی  و عظمت ویژه ای در تعیین کاربری‌ها  و مقررات ساخت و ضوابط و اجرا دارد و به نسبت  ضرورت و نیاز تشکیل شده است. برنامه‌ریزی بر روی مرکز تجاری خیام به شیوه ای می باشد که می‌توان به عنوان بورس تخصصی کالاها و خدمات نقش ویژه ای در امور بازرگانی بخصوص داخلی و خارجی دارد. از امکانات این مرکز خرید:  فروش کالا و بازارهای خرید ، رستوران ها و مرکز پذیرايی ، کافی‌نت و کافی‌شاپ  ، دفترهای شرکت‌های بازرگانی،  بانک، نمازخانه، بیمه و حمل و نقل بین‌المللی،  ایستگاه تاکسی، خطوط اتوبوسرانی شهری،  آژانس باربری نام برد. بازار خیام مشهد دارای 196 باب واحد تجاری با معماری خاص و فضای سبز  زیبا و محیطی مناسب برای عرضه کالاهای مورد نیاز مسافران و گردشگران است.

مطالب مرتبط :

 

 

 بازار حکیم مشهد

  بازار حکیم مشهد


بازار حکیم مشهد اولین و قدیمی ترین بازار روسها در مشهد است . بازار حکیم مشهد یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد بحساب می آید که با توجه به تنوع اجناس ، مورد توجه زائران و مسافران تور مشهد میباشد . این بازار شامل ۴ طبقه و ۱۲۰ واحد تجاری میباشد که در آن تمام اجناس مورد نیاز از قبیل انواع پوشاک و مانتو های چهار فصل ، انواع اسباب بازی ، سیسمونی کودک ، کت و شلوار ، لوازم آرایشی و بهداشتی و نقره جات و انواع کریستال و لوازم خانگی و کیف و کفش و ... به مردم عرضه می شود .

مطالب مرتبط :

 

 

 مجتمع تجاری مروارید شرق

مجتمع تجاری مروارید شرق درای چهار طبقه می باشد و شامل تالار مروارید ، رستوران پسران کریم ، مرکز خرید نیک ، شرکت مرمر بتن و واحدهای خرید دیگر.

آدرس:مشهد، انتهای بلوار خیام، مجتمع تجاری مروارید شرق

 

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

 

 

رستوران معین درباری مشهد

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهدمشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

مطالب مرتبط :

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

مطالب مرتبط :

 

 



:: برچسب‌ها: رستورانهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

موزه آرامگاه نادری مشهد

 

 موزه آرامگاه نادری مشهد


باغ موزه نادری مشهد آرامگاه کنونی نادرشاه می باشد که در قسمت شمال غربی چهارراه شهدا (نادری قدیم) که بعد از آرامگاه امام رضا، از مکانهای دیدنی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. این موزه در یک باغ به وسعت ۱۴۴۰۰ متر مربع بنا شده است.  آرامگاه دارای بخش های مختلفی از جمله : سکوی با دوازده پله‌، مکان گور، پوشش خیمه ای بر روی قبر، سکویی بلند در نزدیک قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب می باشد که سه نفر دیگر به دنبالش می روند و غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد . مجسمه نادر شاه سوار بر اسب توسط مجسمه ساز بزرگ ابولحسن صدیقی تراشیده شده است .  سنگهای مجسمه از کوهسنگی  مشهد می باشد. پوشش آرامگاه مانند چادر عشایری می باشد ، که نادر شاه در آن متولد و در آن هم کشته شده‌ . پوشش دیوارهای درونی آرامگاه هم از سنگهای مرمر به رنگ اُخرایی مراغه استفاده شده تا قتل نادرشاه در درون چادر را بیشتر به یاد بیاورد.

 


 

مطالب مرتبط : 

 

 

روستای کنگ مشهد

 روستای کنگ مشهد

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 

 

مطالب مرتبط : 

 

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا مشهد

 
روستای جاغرق در فاصله 21KM از منطقه جنوب غربي مشهد مقدس و بافاصله تقریبی 7km جنوب غربي شهر طرقبه قرار دارد که به ده های کردينه ، طرقدر، تغاره ، عنبران و شانديز است . منطقه  جاغرق یکی از مناطق گردشگری مشهد بحساب می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني میباشد . این منطقه در فصل تابستان هوای معتدلی دارد و در فصل زمستان بسیار سرد می شود.  رستوران ها و مکانهای اقامت موقت در اطراف رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا بنا شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران تور مشهد و افرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد .

مطالب مرتبط :

 

 

باغ خونی مشهد


باغ خونی مشهد


باغ خونی مشهد در اوایل دوره سلطنت قاجار ساخته شد . این باغ در قسمت جنوبی بیرون از حصار های شهر مشهد قرار دارد . باغ خونی مشهد نمادی از یک باغ ایرانی است که با وسعت 5/6 هکتار ساخته شده است . این باغ با وجود چشمه ای در وسط آن به باغ چشمه معروف شده و به همین دلیل شناخته شده است . باغ چشمه مشهد دارای سه امارت جدا از هم است که 2 ساختمان آن در اثر گذشت زمان از بین رفته . بنا بر روایات تاریخی در سال 30 شمسی ( 1912 میلادی) از باغ چشمه مسجد گوهرشاد را به توپ بستند . در حال حاضر این مکان در ضلع شمال شرقی میدان بسیج و در محدوده خیابان عنصری قرار دارد .

مطالب مرتبط :

 

اخلومد  (اخلمد) مشهد

 اخلومد  (اخلمد) مشهد

اخلمد در مسير جاده مشهد قوچان و به فاصله 84KM مشهد قرار دارد. فاصله جاده فرعي آن تا جاده آسيايي حدود 16KM است. در انتهاي رودخانه پرآب آن دو آبشار وجود دارد كه ارتفاع يكي از این آبشارها 23 متر میباشد . از روستاي (اخلمد) تا آبشار حدود 3KM فاصله است كه اين مسير را بايد پياده گذر کرد . باغات فراوان و ميوه‌هاي آن مخصوصاً سيب اخلمد بسیار معروف و شناخته شده است .

مطالب مرتبط :

 

 

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 منطقه ییلاق شاندیز مشهد

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند.

مطالب مرتبط :

 

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل ثامن الائمه مشهد چهار ستاره

هتل ثامن الائمه مشهد

هتل ثامن الائمه مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که در منطقه بسیار زیبا و ییلاقی و دارای آب و هوای خوب شهر مقدس مشهد می باشد هتل ثامن الائمه مشهد بامناظر زیبا و نزدیک به کوهستان پارک شادی و جنگل زیبای وکیل آباد درابتدای محدوده جاده طرقبه قرار گرفته است . رستوران هتل ثامن الائمه مشهد تمییز و مرتب و زیبا می باشد و با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل کیان مشهد

هتل کیان مشهد و تقریبا صد متر از حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد واقع شده است از ویژگی های هتل کیان مشهد دارای کلیه امکانات رفاهی و خدماتی مانند: کافی نت ۲۴ ساعته رستوران کافی شاپ ,  هتل کیان مشهد به مراکز دیدنی شهر و مراکز اصلی خرید بازارها بسیار نزدیک است. هتل کیان مشهد دارای ۱۱۲ اتاق سوئیت پرنسس آپارتمان یک خوابه و دو خوابه رویال و مدرن می باشد از امکانات دیگر هتل کیان مشهد تاکسی سرویس شبانه روزی صندوق امانات ,  مجهزترین سیستم صوتی و تصویری ماهواره و دیگر امکانات طبق استاندارد بین المللی به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات برای میهمانان عزیز می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی دریافت کرده است ، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱،گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی  و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱  از کانادا می باشد. هتل خانه سبز مشهد زیبا و شیک می باشد و از میهمانان خود پذیرایی می کند.

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد .

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد هتلی چهار ستاره و تازه تاسيس می باشد که در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد و در نزديكی حرم مطهر حضرت رضا قرار گرفته است. رستوران هتل فردوسی مشهد دربام هتل فردوسی مشهد در طبقه 14 با گنجایش پذيرايي تقریبا ششصد نفر با غذاهاي متنوع و لذیذ ايراني و فرنگي در سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با گنجایش حدودا  پانصد نفر سالن صدف ویژه صرف صبحانه و سالن كنفرانس آماده برگزاری همايشهای مختلف می باشد .  كافي شاپ هتل فردوسی مشهد به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. همچنین هتل فردوسی مشهد دارای استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هم  می باشد.

هتل فردوسی مشهد

مطالب مرتبط :

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

آکوالند آنتالیا

 

 

آکوالند آنتالیا در یک منطقه ساحلی واقع شده که زیبایی منحصر به فرد و چشم گیری دارد. آکوالند دارای سرسره های آبی و استخرهای بزرگی است که گردشگران عزیز و مسافران می توانند از آن ها استفاده کنند و لذت ببرند. نمایشگران واقعی این منطقه دلفین ها هستند که به جذابیت آکوالند آنتالیا افزوده اند. هنگامی که در اینجا موسیقی زنده برگزار میشود دل نشینی و صفای آکوالند آنتالیا چندین برابر می شود.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا پانزده کیلومتر دورتر از شهر آنتالیا می باشد. این منطقه زیبایی های خاص خودش را دارد , به عنوان مثال بلدیبی آنتالیا دارای چشم اندازهای کوهستانی است , درختان کاج زیبایی در این منطقه وجود دارد که به زیبایی آن افزوده است. علاوه بر این بلدیبی آنتالیا دارای نارنج های تازه لذیذ و خوش مزه ای است که در کمتر جایی می توانید این زیبایی ها را با این آب و هوا احساس کنید و از آن لذت ببرید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

چام یووا آنتالیا

 

چام یووا آنتالیا مکانی آرام , دنج و زیبا است که مردم در اینجا زندگی روستا نشینی دارند و شما مسافران عزیز میتواد در کنار زندگی این روستائیان مهربان لحظات خوب و خوش و لذت بخشی را سپری کنید. این منطقه منطقه ای آرامش بخش است و اگر شما خواهان آرامش هستید و حاضرید که حتی یک روز را با آرامش بگذرانید حتما در هتل های چام یووا آنتالیا اقامت کنید و اگر به دیدنی های روستایی علاقه مند هستید دیدن از چام یووا آنتالیا را از دست ندهید.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 حمام روميها آنتالیا

 

اين حمام كه امروزه به موزه تبدیل شده است کلکسیونی از برترین آثار باستانی را در خود جا داده است. این موزه در بین جنگل هاي درختان كاج قرار گرفته است كه به دليل  سواحل ماسه اي و درياي آرام و آبي خود بسياری از گردشگران را به خود جذب کرده است .

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

پاموک کاله آنتالیا



پاموک کاله آنتالیا واقا پدیده ایست در دنیا و از عجایب جهان می باشد. امکان ندارد کسی به آنتالیا سفر کند ولی پاموک کاله آنتالیا را ندیده باشد. کسانی که به این منطقه رفته اند به خوبی می دانند که آب های کالسیوس با دمای تقریبا سی و پنج درجه سانتی گراد از ارتفاع 100 متری به سمت پایین سرازیر می شود و در قسمت پایین آن که آب جمع شده است استخرهای آب گرم را تشکیل داده است که انعکاس نور در آن باعث زیبایی و دل نشین تر شدن آن شده است و گردشگران به خوبی از آن استقبال می کنند. مردم این منطقه را قصر پنبه ای نامیده اند. مسافران و گردشگرانی که در این استخرهای آب گرم شنا می کنند از خاصیت های آن هم بهره مند می شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا

 

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا در کنار قلعه کاله ایچی واقع شده است به همین دلیل به آن بندر قلعه کاله ایچی گفته می شود. این بندر بسیار زیبا و جالب است و در کمتر جایی از ترکیه مانند آن دیده می شود. امکانات و خدمات رفاهی این بندر کامل است و هر آنچه را که بخواهید در این منطقه از آنتالیا می توانید تهیه کنید , از جمله این خدمات رستوران , کافی شاپ , فروشگاه و .... . از تفریحات فوق العاده و ثابت بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا قایق سواری است که بهترین زمان برای این تفریح هنگام صبح است. در این بندر لحظات خوب و به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

گشت با کشتی در مدیترانه

 

این تور تفریحی شامل گشت دریایی در آبهای گرم مدیترانه میباشد . مسافران از هتل با اتوبوس های مخصوص به بندر زیبا در شهر کمر آنتالیا رفته و سوار بر کشتی میشوند. مسافران میتوانند علاوه بر دیدن طبیعت اطراف، در توقفهای کوتاهی که دارند در دریا شنا کنند و از سفری که دارند نهایت لذت را ببرند.

مطالب مرتبط:

 

 

 

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 

اگر به هیجان علاقه مند هستید حتما به آنتالیا سفر کنید و در رودخانه رافتینگ که خروشان و وحشتناک است قایق سواری کنید. اما برای اینکه از این هیجان لذت کافی را ببرید باید موارد لازم و ضروری را از مربیان بیاموزید و بعد از تفریح خود با رفتن به ارتفاعات نهایت لذت را ببرید. قایق های این منطقه از ظرفیت 2 تا 10 نفره برخوردار هستند و در قایق هایی که ظرفیت آن ها 10 نفر است یک غریق نجات است که نکات ایمنی را با آرامش و به طور کامل به شما گوش زد می کند و به شما کمک می کند که از قایق سواری خود لذت ببرید و از این رود خانه پر هیجان و خروشان کمتر بترسید. مسیری که در طول رودخانه طی می کنید 114 کیلو متر می باشد که پر از لذت و هیجان است. اگر به آنتالیا سفر کردید به هیچ وجه قایق سواری در این رودخانه را از دست ندهید. این رود خانه خروشان در پارک ملی دره کوپرولو آنتالیا قرار دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل شرایتون آنتالیا

 

از امکانات هتل شیرایتون آنتالیا میتوان به  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان بهره ببرند . همچنین این هتل زیبا دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین عزیز می باشد تا این عزیزان هم بتوانند در راحتی و آسایش سفر خود را سپری کنند. هتل شرایتون آنتالیا دارای زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان می باشد تا خانوادها بتوانند آرامش و آسایش خیال داشته باشند  . این هتل برای ورزش دوستان نیز امکاناتی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، پینگ پنگ ، بازی دارت و اسکواش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل بایا آنتالیا


امکانات هتل بایا آنتالیا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه می باشد.همچنین در داخل اتاق ها امکاناتی فراهم شده است تا معلولین هم اقامت راحت و سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. هتل بایا آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان می باشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند.

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل ددمان آنتالیا 3 ستاره

 

هتل ددمان آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد . این هتل دارای ساحل مخصوص و 1 پارک آبی اختصاصی میباشد . از امکانات این هتل میتوان به تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و اینترنت رایگان اشاره کرد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان است که برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است . همچنین هتل سه ستاره ددمان آنتالیا دارای 6 رستوران و تریا میباشد. مسافت این هتل تا مرکز شهر حدود 3KM و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 15KM میباشد . همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه مسافرین تور آنتالیا تهیه دیده است .

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 

هتل وو کرملین پالاس از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد . همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی است. هتل وو کرملین پالاس آنتالیا برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، کانو ، بولینگ و اسکواش می باشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خدمات خانه داری , انبار بار , رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشد ،  آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل و بار می باشد.

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

هتل لارا آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد که دارای امکاناتی چون زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار و حمام ترکی می باشد . همچنین این هتل امکانات ورزشی را نیز برای علاقه مندان به ورزش فراهم کرده است که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه می باشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، بار و  باغ می باشد تا سفری خوش را برای میهمانان و گردشگران تور آنتالیا فراهم سازد .

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه نیز می باشد که اتاقها و امکانات آن برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خانوادگی از این اتاقهای ویژه میباشند . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ. از دیگر خدمات و امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا نیز میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربیکیو و کتابخانه اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل شرایتون آنتالیا

 

از امکانات هتل شیرایتون آنتالیا میتوان به  ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , استخر سر پوشیده اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان بهره ببرند . همچنین این هتل زیبا دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین عزیز می باشد تا این عزیزان هم بتوانند در راحتی و آسایش سفر خود را سپری کنند. هتل شرایتون آنتالیا دارای زمین بازی مخصوص کودکان و سرویس نگهداری کودکان می باشد تا خانوادها بتوانند آرامش و آسایش خیال داشته باشند  . این هتل برای ورزش دوستان نیز امکاناتی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، پینگ پنگ ، بازی دارت و اسکواش می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل بایا آنتالیا


امکانات هتل بایا آنتالیا شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به شکل رایگان استفاده کنند . این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه می باشد.همچنین در داخل اتاق ها امکاناتی فراهم شده است تا معلولین هم اقامت راحت و سفری آرام و دلچسب را داشته باشند. هتل بایا آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان و اتاق بازیهای کامپیوتری برای کودکان می باشد تا خوانواده ها در آسایش و آرامش خاطر باشند.

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل ددمان آنتالیا 3 ستاره

 

هتل ددمان آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا میباشد . این هتل دارای ساحل مخصوص و 1 پارک آبی اختصاصی میباشد . از امکانات این هتل میتوان به تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و اینترنت رایگان اشاره کرد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان است که برای رفاه حال مسافران تور آنتالیا در نظر گرفته شده است . همچنین هتل سه ستاره ددمان آنتالیا دارای 6 رستوران و تریا میباشد. مسافت این هتل تا مرکز شهر حدود 3KM و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 15KM میباشد . همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه مسافرین تور آنتالیا تهیه دیده است .

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

 

هتل وو کرملین پالاس از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که دارای امکانات تفریحی شامل زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد . همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه اتاق و امکانات برای معلولین و اتاق های خانوادگی است. هتل وو کرملین پالاس آنتالیا برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، کانو ، بولینگ و اسکواش می باشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خدمات خانه داری , انبار بار , رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا می باشد ،  آسانسور ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل و بار می باشد.

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل لارا پارک آنتالیا

 

هتل لارا آنتالیا از هتل های 3 ستاره آنتالیا می باشد که دارای امکاناتی چون زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار و حمام ترکی می باشد . همچنین این هتل امکانات ورزشی را نیز برای علاقه مندان به ورزش فراهم کرده است که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت ، کرایه دوچرخه می باشد . دیگر خدمات و امکانات این هتل برای مسافران تور آنتالیا شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی و خدمات تهیه بلیط ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد ، اتاق های پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، بار و  باغ می باشد تا سفری خوش را برای میهمانان و گردشگران تور آنتالیا فراهم سازد .

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، کاریوکی ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده است . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه نیز می باشد که اتاقها و امکانات آن برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس و اتاق های خانوادگی از این اتاقهای ویژه میباشند . این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکاناتی را فراهم کرده که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، کانو ، بولینگ و وان آب داغ. از دیگر خدمات و امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا نیز میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، بار ، گرمایش ، امکانات باربیکیو و کتابخانه اشاره کرد .

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا


هتل کروانسارای لارا آنتالیا از هتل های 5 ستاره آنتالیا می باشد که هتلی بسیار مجلل و شیک و به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری آن اشاره کرد که مسافران می توانند تعطیلات خود را به شکلی فوق العاده و رویایی در هتل کروانسارای لارا آنتالیا بگذرانند. این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از امکانات متنوع این هتل رایگان استفاده کنند. هتل کلوب سرا آنتالیا دارای اتاقهایی با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین نیز می باشد . از دیگر امکانات این هتل برای رفاه حال خانواده های محترم اتاق نگهداری کودکان می باشد. همچنین علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند از امکانات وزشی هتل کلوب سرا آنتالیا که شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل مجیک آنتالیا



هتل مجیک آنتالیا شامل امکانات رفاهی مانند استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده می باشد و لازم به ذکر است که مسافران می توانند از امکانات این هتل بصورت رایگان استفاده کنند. همچنین هتل مجیک آنتالیا برای راحتی خانواده ها زمین بازی کودکان را راه اندازی کرده است تا خانواده ها با آرامش سفر خود را پشت سر بگذارند. پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز آماده سرویس دهی به مسافران میباشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

 

این هتل مجلل و تفریحی در آنتالیا در مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لارا آنتالیا قرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکس آنتالیا مدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکس آنتالیا در قسمت شرقی آنتاليا و در فاصله شانزده کيلومتري مرکز شهر لارا و 10 کيلومتري فرودگاه آنتاليا قرار گرفته است. مسافران عزیز مي‌توانند در مدت 20 دقيقه از طريق وسایل حمل و نقل عمومي، تاکسی سرویس های خصوصي که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهر آنتاليا برويد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

 

 

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل میتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین میباشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا



هتل ریکسوس لارس آنتالیا که در ساحل شهر لارا قرار دارد. این هتل شامل امکاناتی نظیر اتاقهای رو به دریا و باغ ، دارای سالن ورزشی ، استخر آب گرم ، حمام و فعالیتهای ورزشی مانند اسب سواری و غواصی می باشد. اتاق های این هتل 5 ستاره تمامی امکانات رفاهی مثل تلویزیون و اینترنت رایگان را نیز دارا می باشد. همچمین فاصله هتل ریکسوس لارس آنتالیا تا فرودگاه 8 کیلومتر ، تا شهر لارا 5 کیلومتر و تا مرکز خرید 1 کیلومتر می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل گریدا سیتی آنتالیا


این هتل دارای امکانات تفریحی زمین بازی ویژه کودکان ، سرویس نگهداری کودکان برای راحتی و آسایش خوانواده های عزیز می باشد . از دیگر امکانات هتل گریدا سیتی آنتالیا شامل استخر ، سونا و همچنین استخر سرباز (فصلی) است. این هتل دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی کامل برای معلولین و سوئیت هایی ویژه تازه عروس ها می باشد. امکانات ورزشی هتل آنتالیا برای ورزشی دوستان شامل تنیس , مرکز بدنسازی , پینگ پنگ و وان آب داغ است .

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

این هتل زیبا با موقعیت جغرافیایی استثنایی که دارد برای مسافران تور آنتالیا سفری زیبا و به یادماندنی را خواهد ساخت . هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای امکانات مانند ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار , شیرجه , حمام ترکی و استخر سر پوشیده می باشد که مسافران می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. این هتل دارای اتاق هایی با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین است . همچنین هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا دارای سرویس نگهداری کودکان برای رفاه و آرامش خاطر خانوادهای عزیز می باشد. علاقه مندان به ورزش نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند که این امکانات شامل پینگ پنگ ، بازی دارت می باشد . همچنین بخش پذیرش هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا به صورت 24 ساعته آماده ی سرویس دهی به مسافران تور آنتالیا است .

مطالب مرتبط:

 

 

 

 

هتل کران پلازا آنتالیا

 

هتل کران پلازا آنتالیا دارای امکانات رفاهی شامل ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده می باشد و مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. همچنین این هتل دارای اتاق های با امکانات ویژه و مجهز برای معلولین می باشد تا این عزیزان در آسایش کامل باشند. از دیگر امکانات هتل کران پلازا آنتالیا که برای رفاه خانواده ها در نظر گرفته شده است سرویس نگهداری کودکان می باشد. از امکانات ورزشی این هتل برای ورزش دوستان نیز می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. همچنین قسمت پذیرش هتل کران پلازا آنتالیا به صورت 24 ساعته از مسافران تور آنتالیا پذیرش می کند.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: برچسب‌ها: تور لحظه آخری آنتالیا تور آنتالیا ارزان تور آنتالیا 93 تور آنتالیا تابستان 93 تور آنتالیا مرداد 93 تور آنتالیا شهریور 93 تور ترکیه آنتالیا تور ترکیه آنتالیا تابستان 93 تور ترکیه آنتالیا مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

 

این پارک ساحلی در قست جنوب شرقی جزیره کیش ودر مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش ست این پارک در زمینی به مساحت پانزده هزار متر مربع و به طول سیصد متر است در امتداد ساحل ماسه ای با نمای زیبا است. در این پارک فضای مخصوص بازی کودکان نیز هست که شامل پینگ پنگ،پیست اسکیت،مسیرهای پیاده روی،آبنما،سرویس بهداشتی،و ایستگاه دوچرخه سواری نیز هست.

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

 

اسکله تفریحی کیش

 

 

این مکان تفریحی شامل قایق های پدالی،پارویی،قایق های ماهیگیری،سه چرخه های آبی ،جت اسکی،قایق های کف شیشه ای است که تماشاگران زیادی از این مکان دیدن میکنن و لذت میبرند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

 

 

پارک ساحلي مرجان کیشپارک ساحلي مرجان کیش

 

این پارک زیبا در کنار بازار مرجان قرار گرفته است و از زیباترین مکانهای دیدنی کیش است و با یک پل بازار به دریا متصل میگردد.مسافرین زیادی هرساله به این مکان تفریحی سفر میکنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

نمایشگاه خزندگان کیش


 

آکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیشآکواريوم و نمايشگاه خزندگان کیش

 

 

این نمایشگاه بزرگ شامل صد ها نو خزنده و مار با گونه های متفاوت نیز هست.همچنی مارهای بزرگ مثل بوآ و سوسمارهای ماداگاسکار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

 

 

بوستان آهوان و باغ وحش کیشبوستان آهوان و باغ وحش کیش

 

این منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز است.در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند و فقط آهوا آزاد هستند.و در سر تاسر این بوستان حرکت و با کودکان بازی میکنند.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

کشتی یونانی کیش

 

کشتي يوناني کیشکشتي يوناني کیش

این کشتی بزرگ در قسمت غرب جزیره کیش به گل نشسته است و از نمادهای تفریحی جزیره کیش محسوب می گردد.این کشتی در سال چهل و پنج در راه یونان بوده است که در این جزیره به گل نشست و پس از تلاش هشتاد روزه هیچ کس قادر به در آوردن این کشتی نشد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

 

چتر پاراسل کیش


 

یکی از تفریحات سرگرم کننده و تفریحی کیش برای کسانی که به کیش سفر کرده اند چتر بازی در ارتفاعات دریای کیش است در این ورزش مهیج چتر پاراسل به یک قایق پر سرعت متصل میگردد و با سرعت حرکت میکند تا چتر ارتفاع بگیرد.شما در این ارتفاع منظره های زیبای کیش و آب های زلال آن را تماشا خواهید کرد از دیگر تفریحات کیش بانانا،شاتل،و خفاش سواری یا تیوب سواری نیز هست.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93
تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 



:: برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93 تور کیش مرداد 93 آفر تور کیش مرداد 93 تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93 تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93 تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش:

 

توضیحات این هتل:

 

اين بازار در سال 1375 در فضايي به مساحت 26500متر مربع در 2 طبقه و با 310 غرفه در نوار سياحتي واقع شده است .

 

آدرس:بلوار ساحلی کیش

 

تلفن:4422497-0764

 

بازار ونوس کیش

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

 

بازار مروارید کیش

بازار مروارید کیش

 

بازار مروارید با الهام از بناهای دوره هخامنشیبا  ساخته شده است. و دارای دوازده در ورودی و هشت بازارچه است که هر کدام با اسم‌های ایرانی, آپادانا, پرسپولیس, پاسارگارد, پارس, بیستون, ایران, تیسفون و آریا مشخص شده اند. بازار مروارید دارای 1 تالار مركزی است كه با هنر‌های گچبری, سنگ‌كاری, مس‌كاری و آب‌نمایی زیبا تزیین شده و  این 8 بازارچه‌ را به هم پیوند داده است.

بازار مروارید کیش کالاهایی مثل پوشاک مردانه و زنانه , بلورجات ,لوازم ورزشی , اسباب بازی , عطر و ادکلن , لوازم خانگی , ساعت و ...عرضه می دارد.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

بازار زیتون کیش

مرکز خرید زیتون کیش:

 

مشخصات این بازار شامل:

 

مساحت این بازار52000 متر مربع وزیربنای آن  7000 مترمربع در سه طبقه می باشد.دراین بازار 95 غرفه تجاری و 12غرفه اداری وجود داردکه همگی مجهز به سیستمهای خنک کننده مرکزی  ، سیستمهای صوتی مرکزی ، تلفن و فضای سبز وپارکینگ می باشند .

در داخل بازار نیز میتوان اجناسی از جمله:
کیف و کفش - روسری - پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه - فروشگاههای اسباب بازی و لوازم خانگی - فروشگاههای لباس زیر مردانه و زنانه - عطر و ادوکلن و... از جمله مواردی است که در بازار زیتون یافت میشود .

آدرس:بلوار ساحلی کیش

 

تلفن: 4430220- 764

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

بازار ساحلی مرجان کیش

بازار مرجان کیش:

 

مشخصات این هتل:

 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع ودرزمینی به مساحت 200000 مترمربع واقع شده است.معماری این بازار جذاب ومنحصر بفرد می باشد. 

غرفه های این هتل شامل:

200غرفه تجاری ، 80 دفتر اداری ،120 سوئیت و 120 انبار.همجنین 2 رسنوران که جهت سرویس دهی به مشتریان شبها نیز دایر می باشند.

 

آدرس:جاده جهان کیش

 

تلفن:4442090-0764

 

بازار  ساحلی مرجان کیش

 

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 



:: برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93 تور کیش مرداد 93 آفر تور کیش مرداد 93 تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93 تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93 تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل قائم کیش

 

هتل قائم کیش

 

hotel qaem kish

 

 

هتل قائم کیش هتلی تمییز و بسیار مناسب خانواده ها می باشد . امکانات هتل : آسانسور , تاکسی سرویس هتل , استقبال فرودگاهی , موزیک و سرگرمی در لابی هتل , دمپایی داخل اتاق , سرویس بهداشتی , سیستم تصویری ماهواره ای , صندوق امانات , کافی نت , کافی شاپ , رستوران هتل که با انواع غذاهای لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد. هتل قائم کیش به ساحل و مراکز خرید بسیار نزدیک می باشد.

آدرس هتل قائم کیش : جزیره کیش , روبه روی بازار زیتون

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

هتل مارینا پارک کیش

 

هتل مارینا پارک کیش

 

hyotel marina park kish

 

سرویس های مارینا پارک شامل

استخر سرپوشيده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمين استاندارد تنيس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی

آدرس:جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى - جنب برج هاى دو قلو   تلفن:4465000-0764

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93



هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

 

hotel darush kish

 

مشخصات  این هتل شامل:

 

هتل بزرگ داریوش با الهام ازتخت جمشید ساخته شده است.مالک آن آقای حسین ثابت می باشد. این هتل دارای 160 اتاق است.

آدرس هتل : کیش- بلوار داریوش

تلفن: 07644444900

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93



هتل آنا کیش

هتل آنا کیش

 

hotel ana kish

 

سرویس های این هتل شامل:

 

سالن کنفرانس - کافى شاپ لابى - کافى شاپ مشرف به لابی - روم سرويس 24 ساعته - لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها

آدرس:ميدان امير كبير

تلفن:4424120-0764

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93




هتل تعطیلات کیش


هتل تعطیلات کیش

سرویس های این هتل شامل:

کافى شاپ لابى - کافى شاپ واقع در رستوران - کافى شاپ فضاى باز - روم سرويس 24 ساعته – لاندرى - مينى بار و صندوق امانات - گشت سياحتى جزيره - گشت بازارها - صبحانه بوفه - ترنسفر فرودگاه

آدرس:ميدان سيرى

تلفن:4443997-0764

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93




هتل ونوس کیش

 

هتل ونوس کیش

 

hotel venos kish

 

هتل دو ستاره ونوس کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد. هتل ونوس کیش دارای امکاناتی مانند : کافی شاپ و لابی , سالن کنفرانس , اتاق بیلیارد , صندوق امانات و مینی بار , سرویس های 24 ساعته , تلویزیون با شبکه های ماهواره ای در اتاقها ,  گشت و گذار در جزیره کیش و مراکز خرید. همچنین رستوران هتل با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93

 

 

 

هتل ستاره کیش

هتل ستاره کیش

 

hotel setare kish

 

هتل ستاره كيش محیطی زيبا و جذابی دارد . با ويلاهاى نزدیک به هم در يك طبقه با آلاچيق هاى مختلف و كافى شاپ در فضای باز و در محیطی دلنشین با نوشيدنى هاى سرد و گرم و موزيك آرامبخش و در رستوران ستاره كيش با انواع غذاهاى لذیذ ايرانى و فرنگى و غذاهاى ناحیه شمال ایران که قیمت مناسبی دارد از مسافران خود پذیرایی می کند . 

آدرس هتل ستاره کیش : جزیره کیش , میدان داریوش , جنب هتل داریوش

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 93
تور کیش مرداد 93

آفر تور کیش مرداد 93

تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93
تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93

تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93


 

 



:: برچسب‌ها: تور کیش تابستان 93 تور کیش مرداد 93 آفر تور کیش مرداد 93 تور کیش 2 شب و 3 روز ویژه مرداد 93 تور کیش لحظه آخری ویژه مرداد 93 تور کیش با پرواز ایر کیش ویژه مرداد 93 ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا

هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا

 

هتل 5 ستاره رویال پالم ریزورت (Royal Palm Resort) یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در منطقه کوهستانی کمر و در حاشیه ی دریای مدیترانه واقع شده است. فاصله هتل رویال پالم ریزورت از مرکز شهر آنتالیا 35 متر و از فرودگاه بین المللی این شهر 50 کیلومتر می باشد. هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا دارای 212 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، ویلا و سوئیت مجهز می باشد. اتاق های این هتل مجهز به سیستم الکترونیکی کیکارد، تلویزیون LCD با کانال ماهواره ای ، یخچال ، مینی بار، قفل الکترونیکی، سرویس بهداشتی اختصاصی  و اینترنت رایگان می باشند. از دیگر امکانات تفریحی در هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا که برای لذت میهمانان در نظر گرفته شده میتوان به سالن بدنسازی، استخر روباز، استخر سرپوشیده همراه با سرسره های مهیج، سونا و جکوزی، حمام ترکی و ماساژ اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram


هتل سیمرغ مشهد

 

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا واقع شده است. فاصله ی هتل سیمرغ مشهد تا حرم با ماشین حدودا 10 دقیقه و تا فرودگاه حدود 30 دقیقه می باشد. ساختمان هتل سیمرغ مشهد دارای 6 طبقه و شامل 76 اتاق از انواع دو تخته ، سه تخته و چهار تخته می باشد. اتاق ها دارای یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی می باشند. هتل سیمرغ مشهد برای راحتی میهمانان سرویس رفت و برگشت به حرم را در تمام ایام سال فراهم کرده است. هتل سیمرغ مشهد دارای لابی، پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس و رستوران می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا

 

هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا (IC Green Palace Hotel) هتلی 5 ستاره در منطقه کندو می باشد. هتل ای سی گرین پالاس در 25 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 15 کیلومتری فرودگاه واقع شده است. زنت بخش طبیعت این هتل درختان زیبای نخل و کاج هستند که جلوه ی خاصی به زیبایی هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا بخشیده اند. هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا در مجموع دارای 430 اتاق بوده که از این تعداد 379 اتاق استاندارد، 29 اتاق خانوادگی، 5 اتاق برای معلولین و 16 سوئیت برای کاربردهای مختلف می باشد. همگی اتاق ها دارای تراس اختصاصی هستند و امکاناتی نظیر مینی بار ، تلویزیون LCD ماهواره ای، گاو صندوق، تلفن اختصاصی و سرویس و تجهیزات بهداشتی اختصاصی می باشند. هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا خدمات بسیاری را نیز به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می دهد که این خدمات هم عبارتند از اینترنت وای فای، استپ و ایروبیک، اسکواش، تنیس، گلف، والیبال ساحلی و مرکز بدنسازی

علاوه بر خدمات بی نظیر هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا ، میهمانان میتوانند از استخر های شنا به دو صورت روباز و سرپوشیده، سونا ، جکوزی ، بازی های کامپیوتری و دیگر امکانات بهره مند شوند.

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل ای سی گرین پالاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

 

هتل 5 ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara) هتلی مجلل و زیبا در منطقه ی لارا شهر آنتالیا می باشد. هتل گرند پارک لاراآنتالیا از مرکز این شهر حدود 16 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا حدود 14 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 472 اتاق می باشد که در 4 ساختمان هتل جای گرفته اند. هتل گرند پارک لارا آنتالیا دارای ساحل اختصاصی میباشد که با ساختمان هتل حدود 200 متر فاصله دارد. اتاق های هتل گرند پارک لارا دارای امکانات مناسبی برای راحتی و آسایش میهمانان هستند که از این امکانات می توان به تلویزیون LCD ، تهویه متبوع و حمام اختصاصی با وان اشاره کرد. هتل گرند پارک لارا آنتالیا از استخر بزرگ و آب گرم بهره میبرد و علاوه بر این میهمانان میتوانند از حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی و سایر تجهیزات ورزشی استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل گرند پارک لارا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل ساحلی لارا آنتالیا

 

هتل ساحلی لارا (Antalya Lara Beach Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره ای آنتالیا می باشد. فاصله هتل ساحلی لارا آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا حدود 17 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی حدود 12 کیلومتر است. فضای زیبای هتل ساحلی لارا آنتالیا و امکانات آن اوقات بسیار خوب و خاطره انگیزی را برای میهمانان فراهم میکند. هتل ساحلی لارا آنتالیا از امکانات ورزشی بسیاری نظیر موج سواری، ماهیگیری، کانو، بیلیارد، پینگ پنگ ، تنیس و مرکز بدنسازی بهره میبرد. و همچنین علاقه مندان به شنا هم میتوانند از استخرهای روباز و سرپوشیده هتل ساحلی لارا آنتالیا استفاده کنند. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای سونا، جکوزی، حمام ترکی ، ماساژ و همچنین غواصی هم است. میهمانان میتوانند برای لذت فرزندان خود آنها را به زمین بازی که مخصوص آنها طراحی شده ببرند و یا آنها را به سرویس نگهداری کودکان بسپارند. هتل ساحلی لارا آنتالیا داری اتاق های متنوعی برای سلیقه های مختلف فراهم کرده که عبارتند از : اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس،  اتاقهای VIP و اتاق های خانوادگی

 

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل کالیستا آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل دلفین پالاس آنتالیا

 

هتل دلفین پالاس (Delphin Palace Hotel) یک هتل 5 ستاره در شهر آنتالیا و در سواحل مدیترانه واقع شده است. هتل دلفین پالاس آنتالیا تا فرودگاه با ماشین حدودا 15 دقیقه فاصله دارد. انواع تفریحات و ورزشهای جذاب در هتل دلفین پالاس آنتالیا انجام می شود. مسابقات ورزشی و اجرای زنده موسیقی، نمایش های جذاب و خنده دار و حرکات موزون از جمله فعالیتهای جذاب هتل دلفین پالاس آنتالیا به شمار میرود. ورزش های تنیس ، بیلیارد، پینگ پنگ، کانو، بولینگ و مرکز بدنسازی از جمله ورزش هایی است که علاقه مندان می توانند خود را با آنها مشغول کنند. در هتل دلفین پالاس آنتالیا استخرهای روباز، استخر سرپوشیده، ماساژ، جکوزی، سونا و حمام ترکی نیز برای علاقه مندان به این موضوعات وجود دارد. انواع خدمات رضایت بخش میهمانان نظیر آرایشگاه ، لباسشویی و خشکشویی ، صرافی، کرایه اتومبیل و ... هم به خوبی انجام میشود.

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل دلفین پالاس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل فالز آنتالیا

هتل فالز آنتالیا

 

هتل 5 ستاره فالز آنتالیا (Falez Hotel Antalya) یک هتل مناسب برای میهمانان در فاصله یک کیلومتری از شهر آنتالیا می باشد. فرودگاه نسبت به هتل فالز آنتالیا فاصله ای در حدود 14 کیلومتر دارد. میهمانان میتوانند از موزه معروف باستان شناسی که در فاصله چند قدمی از هتل فالز آنتالیا واقع شده دیدن کنند. امکانات تفریحی هتل فالز آنتالیا استخر روباز و سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی و ... میباشد. همچنین امکانات ورزشی هتل فالز آنتالیا هم مرکز بدنسازی ، بیلیارد، پینگ پنگ، تنیس و بیلیارد است.

 

مطالب مرتبط:



:: برچسب‌ها: هتل فالز آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد یکی از هتل های 3 ستاره مشهد می باشد که در فاصله 1400 متری از حرم ، 3800 متری از راه آهن و 10 کیلومتری از فرودگاه واقع شده است. بازار جنت و بازار حکیم حدود 10 دقیقه به صورت پیاده با هتل زیتون مشهد فاصله دارند و پارک باغ ملی مشهد نیز کمتر از یک کیلومتر با هتل زیتون مشهد فاصله دارند. اتاق های هتل زیتون مشهد همگی دارای تلفن ، تلویزیون، یخچال ، سرویس فرنگی و حمام اختصاصی می باشند. در لابی هتل زیتون مشهد میتوانید از اینترنت رایگانی که هتل در اختیار میهمانان خود قرار میدهد بهره مند شوید.

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل زیتون مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل بین المللی 5 ستاره وو کرملین پالاس یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در فاصله ی 19 کیلومتری از فرودگاه شهرآنتالیا قرار دارد. اتاق های هتل وو کرملین پالاس از امکاناتی نظیر خط تلفن مجزا، مینی بار، ماهواره و سایر امکانات دیگر بهره می برند.در هتل وو کرملین پالاس امکانات ورزشی بسیار متنوعی نظیر زمین های فوتبال ، والیبال ، بسکتبال ،تنیس ، سالن بدنسازی ، بیلیارد ، پپینگ پنگ، و ورزشهای آبی و ... وجود دارد. علاوه بر اتاق های خانوادگی هتل وو کرملین پالاس اتاق هایی با امکانات برای معلولین  نیز فراهم شده.

مطالب مرتبط:

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

 

هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر یکی دیگر از هتل های باشکوه آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار مناسبی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از فرودگاه این شهر فاصله ی 20 دقیقه ای با ماشین دارد و با مرکز شهر آنتالیا هم حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد. برخی از اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چشم انداز بسیار زیبایی به دریا و ساحل لارا دارند. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از هر دو نوع استخر سرپوشیده و روباز بهره میبرد همچنین میهمانان میتوانند از سونا، حمام ترکی و بخار و ماساژ این هتل نیز استفاده کنند. انواع امکانات ورزشی نیز برای میهمانان در هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تعبیه شده است تا میهمانان بتوانند به ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ ، کانو و بدنسازی بپردازند و روزهای رویایی و خاطره انگیزی را برای خود به ثبت برسانند. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا خدمات خوبی را نظیر آرایشگاه، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، فکس و کپی و دستگاه خودپرداز برای رضایت میهمانان خود در نظر گرفته است تا میهمانان بدون نگرانی از کارهای خدماتی با خیالی آسوده هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا را برای خود انتخاب کنند.

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل رویال وینگس آنتالیا هتلی 5 ستاره می باشد که در منطقه‌ کوندو  و در نزدیکی ساحل لارا واقع شده است. فاصله هتل رویال وینگس آنتالیا از فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 کیلومتر و از مرکز شهر آنتالیا 17 کیلومتر می باشد. هتل رویال وینگس آنتالیا زیبا و شکیل دارای 460 اتاق است که اتاقهای آن امکانات بسیار خوبی برای بدست آوردن لذت و آرامش کامل برای مسافرین را فراهم میکند. هتل رویال وینگس آنتالیا دارای امکانات و خدمات بسیار مناسب و جذابی برای مسافران می باشد که برخی از این خدمات و امکانات هتل : کافه، لابی، سرو غذا در اتاق، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم، اتاق تلویزیون، 3 رستوران ، صندوق امانات، صرافی، اتاق بازی و زمین بازی مخصوص کودکان و... میباشند. هتل رویال وینگس آنتالیا برای تفریح و ورزش های مفرح نیز جای بسیار مناسبی است و در این زمینه نیز امکانات فراوانی دارد. ورزش های والیبال ساحلی ، بسکتبال ، تنیس و همچنین ورزش های آبی مانند قایق رانی ، اسکی روی آب، جت اسکی ، موج سواری ، قایق پدالی هم طرفداران بسیاری برای تفریح در این مکان دارند.

 

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل رویال وینگس آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : dellaram

هتل-پاپیلون-زیگما-آنتالیا

 

هتل پاپیلون زیگما آنتالیا هتلی 5 ستاره و اقامتگاهی منحصر به فرد است که  در منطقه ساحلی و توریستی بلک واقع شده است و به دلیل موقعیت مکانی، این هتل از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است. فاصله هتل پاپیلون زیگما آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا 40 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 35کیلومتر و تا مرکز بلک 5 کیلومتر است. هتل پاپیلون زیگما آنتالیا دارای 338 اتاق استاندارد ، خانوادگی و انواع سوئیت مدرن می باشد که در متراژ و اندازه های متفاوت طراحی شده و دارای دکوراسیون و وسایل و امکاناتی لوکس است. قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سیسیتم سرمایشی و گرمایشی استاندارد ، روم سرویس و پذیرایی 24 ساعته ، لاندری ، تلفن ، حمامی لوکس با کلیه وسایل و وان ، سشوار ، موزیک ، تلویزیون ال سی دی با کانال ماهواره ، یخچال ، مینی بار، صندوق امانات ، حوله ، کلید الکترونیکی و تهویه مطبوع از مزیت های اقامت در هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می باشد. و همچنین از امکانات تفریحی هتل پاپیلون زیگما آنتالیا می توان به زمین تنیس ، استخر روباز و ، انواع ماساژ و اسپا ، سالن بدنسازی ، ورزش های آبی ، باشگاه بیلیارد ، سالن بولینگ ، اجرای موسیقی زنده ،اجرای برنامه های شاد شبانه و رستوران های باشکوه ، کافی شاپ ، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان ، و . . . اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط:

 



:: برچسب‌ها: هتل پاپیلون زیگما آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 مرداد 1393 | نظرات ()